Tjänster

Tandläkarbesök

Att besöka tandläkare är något som de flesta måste göra regelbundet, men trots det får många oron inför besöket. För att du som patient ska få en så lycklig upplevelse som möjligt se vi till att du talar ut om dina känslor. Tandläkaren är helt redo att lugna ner och få patienten att uppleva den bästa tiden. Vi är fulladdade med alla kunskaper inom tandvården för att hjälpa patienten. Vi kommer att ge dig som patient individuell anpassad vård som kommer att passa dig bäst för ett bra pris.

Vi erbjuder tjänster liksom:

• Tandblekning
  • Modern och Allmän tandvård
  • Implantat
  • Akut Tandvård
  • Rotfyllning

Vi tar räntefritt delbetalningar.

Vi pratar både svenska och arabiska.

Tandhygien

Munhygien innebär att hålla munnen ren och anses vara det bästa att förebygga tandkaries, tandköttsinflammation, parodontit och andra tandsjukdomar. Det är nödvändigt för att alla ska kunna behålla hälsan hos sina tänder och mun.

Tandhygien innebär att se till att hålla tänder rena och friska. Det finns flera hjälpmedel för att åstadkomma detta som tandborste, tandtråd och fluor. Vid problem med tandhygien föredras att söka upp en tandläkare.

Tandproteser

Vi erbjuder kronor, broar, implantat, avtagbara proteser etc. Kronor är en metod för att ersätta skadade tänder och ser ut att fungera som en vanlig tand. Vill du ersätta en eller flera saknade tänder erbjuder vi broar, implantat eller en avtagbar protes

Hos oss kommer tandläkarna att gå igenom processen steg för steg så att du som patient är väl förberedd inför vad som ska ske. Din åsikt kommer att vara viktig för oss. .

Rådgivning

För oss är det allra viktigaste att bedöma riskfaktorer som kan orsaka Karies, tandlossning och andra sjukdomar i munnen för att ge förebyggande behandlingar som hindrar munssjukdomar att uppstå och utvecklas. Vi kommer att ge alla våra patienter rätt rådgivning för att hålla munhygienen och kunna få ytterst bästa resultat utav våra behandlingar.